Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
    нищо не е като на стандартните 155-ци а всичко е миш маш та....

    То стандартна 155ца въобще има ли ?



    Да те питам свети ли ти кръгчето около контактния ключ? А светят ли ти лостчетата на чистачките
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
      То стандартна 155ца въобще има ли ?



      Да те питам свети ли ти кръгчето около контактния ключ? А светят ли ти лостчетата на чистачките
      При мене светят само лосчетата а кръгчето не!!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        При мене светят само лосчетата а кръгчето не!!
        и при мен ама моята има чип в ключовете!
        Темата все пак е за темп. на маслото - не за ламби!


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          Интересно ми е как така нашите мотори работят на толкова ниска темепература на маслото. Това си е хубаво де ама на Голф 2 ка примерно с инсталирани датчици за тем на масло. При нормално каране маслото е 10+ това на водата. И едни колеги с Голфчета ми развиваха теория че датчика ми е развален.

          И според мен не е опасно да се кара с тем на маслото от 100 градуса примерно.(Наясно съм че при 80 градуса на мотора му е много по добре ...) При другите коли нормалния режим на работа е този.
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #20
            и според мен няма логика водата да е на 90 градуса а маслото на 60. нормално е маслото да е с по висока температура според мен защото все пак то се върти из двигателя маже колела зъбчатки е т.н. и съответно има какво да го загрява като изключим факта че самия двигател при работа го топли, освен това водата циркулира в по голям кръг и това също би трябало да спомага за нейната по ниска тремпература.... не знам наречете ме лайк ако щете ама ми се струва не много нормално та за това реших да попитам
            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
            Suzuki GSXR 750 W настоящ
            Kawasaki KZ 440A вече бивш

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
              и според мен няма логика водата да е на 90 градуса а маслото на 60. нормално е маслото да е с по висока температура според мен защото все пак то се върти из двигателя маже колела зъбчатки е т.н. и съответно има какво да го загрява като изключим факта че самия двигател при работа го топли, освен това водата циркулира в по голям кръг и това също би трябало да спомага за нейната по ниска тремпература.... не знам наречете ме лайк ако щете ама ми се струва не много нормално та за това реших да попитам
              нормално е. основната функция на антифриза е да отнема топлината от мотора. Маслото се загрява както от двигателя така и от триенето. Отделно че маслото не минава през толкова горещи части както антифриза!


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #22
                мойто рядко минава 60 градуса лятно време предимно по принцип е добре маслото да не е прекалено нагрято тъй като става много рядко и мазането става по малко ефективно
                Last edited by dimo; d.m.y г., 11:53.
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #23
                  Аз имам наблюдението над мойта,че когато маслото е към 100 градуса в продължително ръчкане,доста доста бързо изчезва! Това ми говори,че изобщо не е на добре да е в тия стойности
                  Last edited by lulin racing; d.m.y г., 10:45.


                  155 2.5 V6
                  Passat 2.5 TDI 180hp highline

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lulin racing Покажи съобщение
                    Аз имам наблюдението над мойта,че когато маслото е към 100 градуса в продължително ръчкане,доста доста бързо изчезва! Това ми говори,че изобщо не е на добре да е в тия стойности
                    Ами моята като я жуля по магистралата тия дни ми прави впечатление че мине ли 80 градуса маслото и почва да чезне. До 80 няма грижи. На 90 чезне не малко - явно изпаренията не успяват да биват уловени и направо изгарят в мотора, през входния колектор. 100 Градуса съм докарвал с 200 по магистралата, но за няколко минути, че започна да подминава 100-те градуса и се притесних за маторя .


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      Ами моята като я жуля по магистралата тия дни ми прави впечатление че мине ли 80 градуса маслото и почва да чезне. До 80 няма грижи. На 90 чезне не малко - явно изпаренията не успяват да биват уловени и направо изгарят в мотора, през входния колектор. 100 Градуса съм докарвал с 200 по магистралата, но за няколко минути, че започна да подминава 100-те градуса и се притесних за маторя .
                      Тия 100 градуса ги правя градско а по магистрала неминава 80


                      155 2.5 V6
                      Passat 2.5 TDI 180hp highline

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lulin racing Покажи съобщение
                        Тия 100 градуса ги правя градско а по магистрала неминава 80
                        80 градуса ама с каква скорост???
                        градско лятото в жегите съм стигал 90 че и отгоре.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #27


                          те хората затова казват не наливайте какво да е масло в колите си. Аз само да попитам като маслото не охлажда защо имам маслен радиатор и ребра по картера. И защо термометъра на маслото е до 140 градуса
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                            те хората затова казват не наливайте какво да е масло в колите си. Аз само да попитам като маслото не охлажда защо имам маслен радиатор и ребра по картера. И защо термометъра на маслото е до 140 градуса
                            Абе хора... маслото служи да смазва чарковете в двигателя а не да го охлажда!!!За тази цел има охладителна системе!!!Радиятори за маслото се слагат за да не загрява над определена температура защото тогава не смазва частите като хората и отделно му се намалява срока на служба!!!Дотук нищо ново обаче отдруга страна маслото е много по-близо до наи-топлата част от двигателя така че нее ясно на 100% какво става все пак По скоро маслениа радиатор помага за охлаждането (на двигателя като цяло) нещо като втора охладителна система се явява!Не толкова ефикасна като антифризовата но явно и помага!Нещо такова се получава според мен!
                            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 20:44.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              нормално е. основната функция на антифриза е да отнема топлината от мотора. Маслото се загрява както от двигателя така и от триенето. Отделно че маслото не минава през толкова горещи части както антифриза!
                              Е как пък маслото да не минава през толкова горещи части като антифриза!?!?!?!Сегментите в масло ли триат или в антифриз!?
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Е как пък маслото да не минава през толкова горещи части като антифриза!?!?!?!Сегментите в масло ли триат или в антифриз!?
                                То и оттам идва загряването най-много! Но идеята на мнението ми беше друга. Маслото не трябва да минава една температурна стойност и затова има и маслен радиатор, както и ребра на картера. Моделите без маслен радиатор, пак охлаждат маслото, но само през картера. Това че маслото отнема топлина от мотора е бонус към охлаждането, така да се каже.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X